dilluns, 18 de maig del 2015

Un any de vida



Avui fa un any.
Avui fa un any que vas néixer. 
Que et van posar damunt meu 
acabat de sortir del teu cau calent i humit, 
plorant amb totes les teves forces.
Avui fa un any 
que et vaig agafar per primer cop 
després de 9 mesos d'impacient espera, 
que vaig plorar d'emoció 
en sentir la teva pell contra la meva 
i en sentir el teu plor per primer cop.
Avui fa un any que el meu amor per tu 
va començar a créixer de forma descontrolada.
Avui fa un any 
que vas arribar a les nostres vides 
i que ens vas fer tan feliços 
que no ho podem descriure.
Avui fa un any, 
i mentre et miro mentre dorms al meu costat 
se'm  neguen els ulls, 
perquè ets lo més bonic i dolç 
que he pogut fer a la meva vida, 
el millor regal que tindré cada dia.
T'estimo tant txipironet meu, 
tu i el teu pare, sou la meva vida.


                                                                                                                         18-06-2015