dijous, 11 de febrer del 2010

IMAGINÀRIUM


[Imaginàrium és una poesia que vaig escriure el 12/12/98 i potser és de les que més m'agraden]

Herba verda, guspires de sol,
Llàgrimes de lluna en cada gota de rosada.
Un nou bon dia! Saluden les flors,
Mentre petites papallones fan el seu acte d’amor.
Tancant els ulls imagino,
Prats de blat amb tocs vermells de roselles,
Amplis espais de desig,
Llocs on l’amor foll es deixa anar en forma de bes.
Ocells cantaires omplen el vent,
Amb melodiosos sons festejadors.
I tu i jo som un tot,
Perquè el tot som tu i jo.
Mirant al negre “no res” celest imagino,
Llacs feréstecs banyats per la llum de la pruna nocturna,
Aigua evaporada pel foc passional,
Líquid que manté alerta les ànimes joves.
Violinistes minúsculs toquen per a nosaltres,
Composicions de naturalesa.
Perquè únicament som tu i jo,
I tu i jo som els únics.
Somiant somnis de mel imagino,
Imagino què imagines,
Imagines que imagino?


Safe Creative #1002105500705